2012. november 18., vasárnap

beauty haul


A legtöbb terméket még régebben vettem, csak mivel nem blogoltam egy hónapig összegyűltek a mostaniakkal. Ma nagyon szép napsütéses idő van, úgyhogy gyorsan lefotóztam őket, hogy a legszebb formájukat tudjam mutatni.

I bought most of the products a long time ago, but I didn't write a post almost one month, so they accumulated with the new ones. Today is a really sunny day so I decided to take pictures of them.



Primark Beauty - Smoky eyes set
Primark | 1,50 £ (540.-)

Erről a szettről egyelőre nem szeretnék sokat elárulni, mivel lesz róla külön bejegyzés is. Nagyon megszerettem és hihetetlenül olcsón jutottam hozzá. Egy igazi főnyeremény füstös szemekhez.

I don't want to say so much about this set because there'll be a separately post about it. I really love it and it was incredibly cheap. This is a real jackpot to make smokey eyes.


Collection 2000 - Sheer loose powder translucent
Tesco | 2.99 £ (1076.-)

Nem volt még sosem ilyen por állagú púderem, igazából nem is nagyon volt még púderem. A Tescoban akadtam rá és 3 £-ot nem sajnáltam rá kiadni, egy próbát megért. Egy későbbi post keretein belül elárulom, hogy teljesít.

I never had a dust consistency powder, actually I had only one powder before this. I found it in Tesco and I think 3 £ is really cheap. I thought if it's not working I don't lose anything. In a later post I'll tell you what's my experience about it.


N°7 - Beautifully Matte Foundation 
Boots | 8.50 £ (3060.-)

 Ezt az alapozót akkor vettem, mikor a N°7-nél megcsináltattam a bőrszín megállapító tesztet. Ezt az alapozót ajánlották a bőrszínem és a problémáim alapján. Nagyon szeretem és örülök, hogy megvettem, mivel eredetileg 13.50 £ (4860.-) volt, de volt hozzá egy 5 £-os kuponom, amit be is váltottam. A közeljövőben jön róla egy bejegyzés is.

I bought this foundation when I was in Boots to do a color fixing test. They suggest me this one to my skin color and problems. I really love it and I happy that I bought it because the original price was 13.50 £ but I had a 5 £ voucher. Not so soon I'll write a review about it.


Rimmel lisptick - Kate Moss 113
Asda | 5 £ (1800.-)

Otthon nem tudom mennyibe kerülnek ezek a Kate Moss rúzsok, de szerintem itt nem olyan drága a többihez képest. A legtöbb nekem túl erős, de ahol eddig kerestem ott nem találtam ezt a nude színt. Így mikor megláttam az Asda-ban (olyan, mint a Tesco) ezt az egyetlen egy darabot majdnem dobtam egy hátast. Szerintem nagyon szép színe van, még nem próbáltam ki, de biztosan írok majd róla.

I think these lipsticks aren't so expensive compare to the others. Most of the Kate Moss colours are to intense for me but I didn't found a nude color anywhere. When I saw this one piece in Asda I felt like I'm in heaven. I didn't tried it yet but I think you'll hear about it later.


Rimmel Mascara - Scandaleyes Extreme black
Asda | 5 £ (1800.-)

Az előző Baolishi szempillaspirálom már nagyon a végét járja, így be kellett szereznem egy újat. Én nagyon szeretem a nagy kefével rendelkezőeket, szerintem azzal lehet a legszebb pillákat csinálni.

My precious Baolishi mascara is almost died so I need to bought a new one. I really prefer the ones with big brush and this Rimmel mascara has it. I think we can do the most beautiful eyelashes with big brushes.


The Body Shop - Ginger Anti-dandruff Shampoo
TBS | 6.50 £ (2340.-)

Mivel lassan elfogy a Tesco-ban kapható samponom, ami helyre hozta a fejbőröm, ezért úgy gondoltam kipróbálok egy másik korpásodás ellenit. Később írok, majd a fejleményekről.

When I was in Hungary I bought a shampoo for dandruff hair in Tesco and actually it helped. You can buy it in England too. Now I thought I'll try a new one and I choose TBS shampoo. I'll write about it soon.


The Body Shop - Banana conditioner
TBS | 4.50 £ (1620.-)

Sajnos kondicionálót nem csináltak a samponhoz, ezért egy másik fajtát kellett választanom. Erre tettem a voksom, mivel nagyon finom banános illata van.

Unfortunatelly TBS isn't made a conditioner for the shampoo so I need to choose an another type. I picked this one because this have a lovely banana scent.


The Body Shop - Strawberry hand cleanse gel
TBS | 2.50 £ (900.-)

Régen egyáltalán nem használtam kézfertőtlenítőt, de egy kedves volt osztálytársam rászoktatott. Mivel az előző elfogyott, így most ezt az epres változatot vettem meg.

In former times I didn't use a hand cleanse gel but one of my old classmate addicted me. Now I bought this one with strawberry scent. 


MUA lipstick - Shade 7
Superdrug | 1 £ (360.-)

Nagyon szép csillámos, rózsaszínes, barackos színe van. Régóta kerestem már egy ilyen színt és végre találtam. Nagyon sok jót hallottam ezekről a rúzsokról, szóval remélem nálam is beválik.

It has a beautiful sparkling, pinky and peach color. I looked for this colour a long time ago and finally I found one. I heared a lot of good experience about these lipsticks so I hope it'll work for me as well.


MUA eyeshadow - Shade 16
Superdrug | 1 £ (360.-)

Nagyon szerettem volna egy bőrszínű, matt szemhéjpúdert a szemöldökcsont alá. Most a Superdrug-ban 3-at 2-ért akció volt, így igazából semmit nem fizettem ezért a szemhéjpúderért. Nagyon örülök neki.

I really want a matte finish and skin color eyeshadow for a long time. In Superdrug there is a Mix&Match 3 for 2 action, so actually I didn't pay for it. I'm so happy that I have this.


MUA eyeshadow palette - Undressed
Superdrug | 4 £ (1440.-)

Szerintem már mindenki ismeri ezt a palettát és végre nekem is sikerült beszereznem. Nagyon szép színek vannak benne és mivel én is a naturális sminkek felé hajlok, nagyszerű kiegészítője lesz a mindennapjaimnak.

I think everybody knows this palette and finally I have one as well. There's have a beautiful colours and I rather make naturally make-up so it'll be a very useful accessary of my daily routine.



Nektek, hogy tetszenek a szerzemények?
Melyiket vennétek meg ti is?

What do you think about my shopping?
Which one do you prefer?

Kiss, Dotty ♥

14 megjegyzés:

  1. A rúzsok kivételével mindegyik nagyon tetszik.(Nem vagyok rúzsos :D) A legelsőre nagyon kíváncsi vagyok a tapasztalataidra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem vagyok túl rúzsos, de mostanában vettem egy párat, mert "megkívántam" :)

      Törlés
  2. Én is éppen most vettem egy nude Rimmel rúzst és annyira megszerettem, hogy most már csak ezt akarom használni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek is annyira szép színe van szerintem :) remélem beválik majd

      Törlés
  3. Szuper cuccokat vettél *-* nagyon kivi vagyok a Smoky eyes szettre :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) hát már ketten jeleztétek, szóval lehetséges, hogy a jövő hét elején már láthatjátok is :)

      Törlés
  4. Rimmel rúzsom nekem is van,én szeretem,igaz az előző kollekció,de sebaj. A másik rúzsnak is szép színe van,olyan minden nap hordható. :)
    The B.S. termékekre csak ácsingózok,mert nekem drágák :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van másik Rimmel rúzsom, azt is szeretem, de nem hordanám mindennap :) TBS termékeket eddig nem is vettem otthon, mivel tőlünk messze van Pest csak azért hogy beugorjak egy boltba. :/

      Törlés
  5. Kíváncsi vagyok milyen véleményed lesz majd a Rimmel spirálról. A TBS termékek is érdekelnek. :)

    VálaszTörlés
  6. a TBS termékeket még nem kezdtem el használni, mert még van az előző samponomból, de amint érdemleges véleményt tudok róla írni, érkezik majd a post :) nagyon remélem, hogy a spirál is beválik, holnap tesztelem élesben :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥